Deneyimli süpervizörlerimiz ve teknisyenlerimiz ile sizlere teknik destek ve uzman görüşü sunmaya her zaman hazırız!
Alanında uzman MARINI süpervizörleri ve teknisyenleri, yıllar boyu sahada elde ettikleri deneyimleri ile MARINI plentlerinin dünya çapındaki şöhretini yansıtan hızlı ve güvenilir müşteri desteği sunmaktadır. MARINI olarak, tatmin olmuş bir müşterinin, servisimizin mükemmeliyetinin ispatı olduğuna inandığımızdan, teknisyenlerimize devamlı olarak günlük eğitimler verme konusunda kararlıyız. Teknik destek hizmetlerinde sunduğumuz çabukluk, faydacılık ve verimlilik MARINI’nin bir şirket olarak değeri konusunda müşterimize güven vermektedir. MARINI SERVİS programımız ile plent sahibi müşterilerimize, en uygun fiyatla, onların gerçek gereksinimlerini en iyi şekilde karşılamak adına yüksek vasıflı ekibimizin muazzam deneyimini ve profesyonelliğini sunmaktayız.
Sunduklarımız:
- Kurulum boyunca teknik destek
- Plentin son testi
- Plent operatörü için şantiyede eğitim
- Kalifiye ekibimiz ile müşterimizin tüm taleplerini için müşteri desteği
- Denetim ziyaretleri
- Önleyici bakım programı
- Uzaktan yardım
İletişim bilgilerimiz
Fax ya da e-mail yoluyla teknik destek departmanımız ile iletişime geçin:
1. OSB Kırım Hanlığı Cad.
No:1 06935
Sincan ANKARA / TÜRKİYE
Fax +90 312 386 3323
service@marini.com.tr
Ya da doğrudan merkezimizi arayın:
Alp Kol
Servis Müdürü
Telefon: +90 312 386 33 22
Mobil: +90 533 684 71 33
Faks: +90 312 386 32 23
e-mail: a.kol@marini.com.tr
Hacer Öcalan
Servis & Yedek Parça Müşteri Temsilcisi
Telefon: +90 312 386 33 22
Fax: +90 312 386 33 23
e-mail: h.ocalan@marini.com.tr
Ofis saatleri
Hafta içi hergün:
8:00-12:00 / 13:30-18:15