Doha Havaalanı Kaplama Projesi için MARINI


1940’lı yıllarda devasa petrol rezervlerinin keşfinden beri Katar, aralıksız devam eden bir ekonomik büyümeye şahit olmaktadır. Büyük altyapı yatırımları üzerine izledikleri ihtiyatlı politika sayesinde, Emirlik geçtiğimiz 10 yılda %10’dan fazla büyüme oranına ulaşabilmiştir.
Projelerden biri 2010’da açılması planlanan; ilk yıl transit yolcu sayısının 24 milyonu, projenin tamamen biteceği 2015 yılında ise 50 milyon yolcuyu bulması beklenen Doha’daki havaalanıdır. Bu çağ ötesi havaalanının altyapı ihalesini kazanan firma Consolidated Contractors Company (CCC) olmuştur.
Şirket tüm bölgenin kalkınması için temel öneme sahip bu stratejik yapının inşasına katkı sağlamaktadır.
Dünyada inşaat sektöründeki en kalifiye firmalardan birisi ve Orta-doğuda lider olan CCC iki pist arasındaki ve ana terminaldeki Package 27 Midfield Area Access System projesinden de sorumludur.
Temel olarak, ihalesi kazanılan proje, terminale bağlanan üç tünelin inşası (iki ana tünel, bir servis tüneli), taksi yolları ve yolcu biniş ve iniş terminalleri arasındaki transit taksi yollarının inşasından oluşmaktadır.
Asfalt üretimi bağlamında toplam miktar muazzam: 10 ay içerisinde 850.000ton’dan fazla asfalt üreticelek.
Böyle bir zorluğun üstesinden gelebilmek için, Consolidated Contractor Company en yüksek kaliteyi ve en yüksek performanslı asfalt plentinde karar kılmışlardır ve seçim MARINI olmuştur. Plent tamamen İtalya’da, Fransız Fayat Group tarafından satın alınan İtalyan üretici tarafından yapılmıştır.
CCC’nin geniş MARINI ürün yelpazesi içinden seçtiği modelMAP 320 olmuştur. 320ton/saat kapasiteli, farklı tür sıcak asfalt karışımları ve büyük miktarlarda üretim yapan en zorlayıcı müşterileri bile tatmin edebilecek bir plenttir. 5 adet soğuk agrega silosu, 10 adet tanktan oluşan büyük bitüm depolama alanı ve 220ton’luk sıcak karışım silosu ile MAP 320 plenti böylesine büyük boyutlu bir projeyi tam zamanında bitirebilecek kapasite sunmaktadır.
MAP 320’yi bir “kazanan” çözümü yapan teknik özellikleri ise; enerji tasarrufu prensiplerini gözeten düzgün tasarım kriterleri, düşük maliyet ve çevre güvenliğini öncelik meselesi haline getirmesidir. Üç farklı sıcak karışım asfalt yükleme noktasının varlığı – şantiye yerleşkesi göz önünde bulundurulduğunda – son kararın verilmesinde kilit unsurlardan birisi olmuştur.

Daha fazla bilgi edinmek ister misiniz?

Bu konu hakkında daha fazla bilgi edinmek için bize ulaşın +90 312 386 33 22 veya bize iletişim bilgilerinizi bırakın biz size ulaşalım:

Adınız

Şirket Adı

Email

Telefon

Mesajınız

Devam etmek için kişisel bilgilerinizin kullanımını onaylamalısınız.